POWER BI ADAPTACIJA ORGANIZACIJOJE: 2 situacija
Praėjusiame įraše jau aptarėme pirmąją Power BI adaptacijos organizacijoje situaciją (skaitykite čia). Šį kartą toliau tęsime kalbą apie trikdžius, kurie stabdo sėkmingą įrankio pritaikymą versle bei kaip siūlome tai išspręsti praktiškai pritaikant atitinkamas priemones.
Antroji situacija. Sukurtos naujos ataskaitos, tačiau vartotojai eksportuoja duomenis ir dirba su Excel.
Įsivaizduokime tokį scenarijų, kad organizacijoje sukūrėte ataskaitas, tačiau su laiku vis pastebite, kad vartotojai eksportuoja į Excel ir tęsia darbą jame. Savotiškas žingsnis atgal, tiesa? Tačiau prieš pradedant imtis kažkokių sprendimo būdų, geriausia išsiaiškinti, kokios priežastys lemia tokį aktyvų Excel naudojimą. Toliau dalinamės savo patirtimi, kokie trikdžiai stabdė sėkmingą sukurtų ataskaitų naudojimą bei kas padėjo išspręsti esamą situaciją.
Kas stabdo sėkmingą adaptaciją? Kokie yra sprendimo būdai?
Adaptacijos trikdžiai | Sprendimo būdai |
---|---|
Ataskaita neišpildo aktualaus scenarijaus |
|
Power BI nepatogus detalesnei analizei |
|
Plačiau apie visus adaptacijos trikdžius kalbėjome mūsų webinare. Apie antrąją situaciją pasakojame ir pateikiame praktinius pavyzdžius 14:07 – 26:22.
Webinaro video