POWER BI ADAPTACIJA ORGANIZACIJOJE: 1 situacija
Bet kokie įpročiai žmonėms suteikia komforto ir saugos jausmą. Namuose galima gaminti vis tą patį patiekalą ir jaustis gerai, o darbe galima naudoti mums gerai pažįstamą programą ir jaustis saugiai. Vis dėlto vis modernėjant laikams, ne viena organizacija nusprendė savo veiklai pritaikyti naujus darbo įrankius bei programas. Tačiau naujienos adaptaciją dažnu atveju galima pavadinti duobėtu nei lengvai pravažiuojamu keliu..
Šioje įrašų serijoje būtent ir norime kalbėti apie naujo įrankio, šiuo atveju – Power BI, adaptacijos kelią organizacijoje. Nors Power BI rinkoje jau turi nemažai „gerbėjų“, kaip naujas pagalbininkas įmonėse jis neretai sutinkamas ne itin palankiai. Pirmoji situacija tai puikiai apibūdina.
Pirmoji situacija. Sukurtos ataskaitos nenaudojamos taip aktyviai kaip planuota
Iš savo patirties galime pasakyti, kad dažniausiai tam, kad Power BI atsirastų organizacijoje užtenka tik kelių entuziastų, kurie ir yra visos integracijos vedliai. Vis dėlto labai dažnu atveju šie entuziastai ilgam laikui ir lieka vieninteliai tikintys šio įrankio galimybėmis. Darbuotojai gauna naują programą, su logiškai, pagal jų duomenis, sudėliotomis ataskaitomis, paruošta architektūra ir kitais veiksniais, kurie, rodos, padeda puikią pradžią darbui su įrankiu. Atrodo, viskas, ko reikia, jau yra pateikta, tačiau naujos ataskaitos nėra naudojamos ir darbuotojai grįžta prie jiems gerai pažįstamų įrankių, pvz. Excel.
Kas stabdo sėkmingą adaptaciją? Kokie yra sprendimo būdai?
Adaptacijos trikdžiai | Sprendimo būdai |
---|---|
Per mažai adaptacijos palengvinimo priemonių |
|
Power BI komunikacijos trūkumas |
|
Pasitikėjimo pateikiamais duomenimis trūkumas |
|
Plačiau apie visus adaptacijos trikdžius kalbėjome mūsų webinare. Apie pirmąją situaciją pasakojame 03:42 – 14:06.
Webinaro video